Raphael Rosalee Bella Natura rankų kremai

gruodžio 29, 2017

Turbūt kiekvieną žiemą moterų neatsiejamas dalykas rankinėje yra rankų kremas. Ne visos mėgsta vaikščioti su pirštinėmis, o ko pasekoje jos nuo šalčio suskilinėja ir atrodo labai neestetiškai.

Žinoma aš nemėgstu tų kremų, kurie labai ilgai geriasi ir suteikia lipnumo jausmą, o kad tokį kremą rasti, kuris atitiktų visus norus yra nelengva. Esu tikrai išbandžius begalę rankų kremų, ir šiek tiek brangesnių, ir pigesnių, bet iki šiol nebuvau atradusi tokio, kuris man labai patiktų.

Bet nusprendžiau įsigyti iš Eurokos kelis kremukus, kurių rinkiniui buvo akcija. Nežinojau nei jų kvapo, nei ką nors daugiau apie jos, bet vis dėl to neprašoviau juos įsigijusi. Tikrai likau maloniai nustebinta. Visų pirma tai įpakavimai yra labai gražūs (kas greičiausiai mane papirko juos įsigyti), o išpakavus kvapas tikrai nuostabus: labai lengvas, neįkyrus. Kas labiausiai mane nustebino, tai, kad įsigeria labai greitai, nors visiškai to nesitikėjau iš nebrangių kremukų. 

Pirmasis kremukas- "Italian lemon": labai lengvas citrusinis kvapas, o antrasis- "Cherry blossom": taip pat labai lengvo vyšnių kvapo. Abu kremukai įsigeria labai greitai bei pasitepusi jais rankos tampa labai švelnutės bei pamaitintos.





Post Comment
Rašyti komentarą