Mary Kay-kažkas naujo mano rutinoje

rugpjūčio 22, 2017

,,Mary Kay'' produkcija mano kosmetinėje atsirado labai netikėtai. Gavus vieną pakvietimą iš ,,Mary Kay'' konsultantės apsilankyti vienoje procedūroje ir išmėginti jų produkciją su malonumu sutikau nuvykti ir pažiūrėti ką man ruošiasi pristatyti. Ir kas keisčiausia aš tikrai likau labai sužavėta, nes jau būdama tenai ir bandydama įvairiausius produktus mačiau jų poveikį ir rezultatą, kuris man tikrai patiko. Tad po visos procedūros susigundžiau nusipirkti netgi keturis produktus ir dabar tuo nesigailiu, nes mano veidas, kuris tikrai buvo problematiškas spuogelių atžvilgiu dabar yra susitvarkęs ir tik kartas nuo karto jų atsiranda. Taigi pradėsiu:


,,Clear Proof"' giliai valomoji aktyvintos
anglies kaukė

Ši kaukė atlieka, net kelis veiksmus, taip pat tinka visų atspalvių ir tipų odai. Visų pirma, tai ji giliai išvalo veido odą, taip pat šalina dėmeles, kurios yra atsiradusios nuo spuogelio. Kaukę patartina naudoti 2-3 kartus per savaitę ir kad būtų labiau matomas poveikis laikyti apie 10-20 minučių taip pat tepti plonu sluoksniu. Tikrai rezultatas yra matomas iš karto, o dar jei reguliariai naudojama ir nepamirštama jos užsitepti galiu prižadėti, kad rezultatas tikrai- stulbinamas.



,,Mary Kay'' BOTANICAL EFFECTS
valomasis pienelis jautriai, normaliai ir sausai 
veido odai

Tai valomasis pienelis/ prausiklis, kurį naudoju ryte ir vakare. Šis pienelis neturi jokio įkyraus kvapo, galima sakyti jis išvis bekvapis, labai puikiai nuplauna nuo veido likusią kosmetiką. Kaip ir rašo aprašyme, kad atkuria jūsų odos natūralią pusiausvyrą ir suteiks jai šilko švelnumo pojūti, tai taip ir yra, oda po nuprausimo pieneliu tampa labai švelni ir minkšta.


,,Mary Kay'' BOTANICAL EFFECTS
gaivinamasis tonikas jautriai, normaliai ir sausai
veido odai

Šį toniką taip pat naudoju ryte ir vakare nusipraususi veidą pieneliu. Tai man vienintelis rastas tonikas, kuris nepadaro odos lipnios panaudojus jo. Taip pat jis neužkemša porų, panaudojus jo oda būna švelnutė.


,,Mary Kay'' BOTANICAL EFFECTS
drėkinamoji emulsija jautriai, mišriai ir riebiai
veido odai

Taip, pamačiusios pavadinimą galit klausti kodėl būtent emulsija yra ne sausai odai, o jau mišriai ir riebiai. Ogi todėl, nes mano veidas yra linkęs tik kai kuriose vietose išsausėti, o kitur yra riebu. Tad konsultantė įvertinus mano odos tipą nusprendė, kad man reikia tik lengvo drėkinimo, ir ji visai neprašovė. Nors drėkinamoji emulsija yra labai lengva, bet veidas jaučiasi tikrai gerai sudrėkintas. Taip pat nesijaučia jokio lipnumo kai po daugelio kitų veido kremų.

Jei kas nors patiko iš produktų ir norite įsigyti, kreipkitės i.packauskaite@gmail.com

Tai šiandien tiek, tikiuosi kad patiko mano pirmasis įrašas. Merginos nesureikšminkit jeigu jums šie produktai netiko, kiekviena mes esam skirtinga ir kiekvienos veidukas priima produktą skirtingai. Ačiū kas skaitėt!
Post Comment
Rašyti komentarą