Ne lūpos, o šokoladas

rugsėjo 23, 2018





Na sveikos merginos! Senai jau ir berašiau, bet aš ir vėl čia. Sugrįžau su mini apžvalga apie nesenai atsiradusius L’Oréal Paris Les Chocolats skystus lūpų dažus.

Kaip jau žinote ar nežinote šie lūpų dažai kvepentys šokoladu! Gali skambėti keistai, kaip gi taip gali būti, kad jie kvepe šokoladu, bet taip, jie kvepia šokoladu! Pasidaviau ir aš tai manijai, kad va naujiena ir reikia išbandyti. Į Lietuvą dėja, bet šių lūpų dažų atkeliavo tik 6 atspalviai:  842 Candy Man, 844 Sweet Tooth, 852 Box Of Chocolates, 862 Volupto Choco, 864 Tasty Ruby ir 868 Cacao Crush. Labiausiai man patikęs atspalvis buvo 843 Candy Man. Ir įpakavimas, ir kvapas 100% nerealūs. Jei apie pačius lūpų dažus tai jie yra matiniai, gal kiek lipnoki kai užsitepi ant lūpų, bet užtai jų nedžiovina, išsilaiko tikrai ilgai. Tik kas man nepatiko tai, kad jie labai sunkiai nusivalo, taip nemėgstu aliejinio pagrindo makiažo valiklių, bet šiuo atveju tik toks valiklis padeda nuvalyti lūpų dažus. Jų kaina apie 10€. 

Post Comment
Rašyti komentarą